مبل تختخواب شو چیست و چه کاربردی دارد؟

مبل تختخواب شو چیست و چه کاربردی دارد؟

مبل تختخواب شو چیست و چه کاربردی دارد؟

مبلمان ها دارای تنوع بسیاری هستند و هر کدام برای یک یا چند سبک دکوراسیون طراحی شده اند. مثلا مبلمان سلطنتی برای خانه های بزرگ و سبک سنتی طراحی شده اند. مبلمان راحتی که انواع مدل های مختلفی دارد برای سبک های متنوعی نیز کاربرد دارد. یکی از مدل های مبلمان راحتی، مبلمان تختخوابشو می باشد. که در عین زیبایی و همخوانی با اکثر سبک های دکوراسیونی از مزایای بسیار زیادی نیز برخوردار است. ما در این مقاله می خواهیم شما را با مبلمان تختخوابشو آشنا کنیم.

مبلمان تختخوابشو چیست؟

همانطور که از اسم این محصول پیداست این مبل به اصطلاح دوکاره می باشد، مبل و تختخواب.

انواع مدل های مختلفی از مبل تختخواشو در بازار وجود دارد که به صورت های مختلفی باز و بسته می شوند. بعضی از آنها با چرخش بدنه و بعضی دیگر با جلو کشیدن قسمت میانی بدنه باز شده و به تختخوابی نرم تبدیل می شوند. مبلمان تختخوابشو که زیر مجموعه ی مبلمان های راحتی قرار می گیرد، دارای پایه های کوتاه، دسته های پهن و نشیمنگاه های نرم هستند. معمولا این مبل ها وزن سبکی داشته و راحتی آن ها بسیار سخت نمی باشد. مبل تختخوابشو سبک های مختلفی دارد، از جمله : مبل ال، مدرن، کلاسیک و …

که هر کدام از آن ها را می توانید بر اساس سلیقه و اندازه ی مورد نظر خود انتخاب نمایید. چراکه این نوع مبلمان از اندازه‌های مختلفی برخوردار هستند. یکی از انواع آن تک‌نفره است یعنی هم مبل و هم تخت آن تنها برای یک نفر مورداستفاده قرار می‌گیرد عرض این مدل ۸۰ سانتیمتر است. مدل تک‌نفره دیگری نیز وجود دارد که دارای عرض ۱۰۰ سانتیمتر است که دو نفر می‌توانند از مبل آن استفاده کنند اما تخت آن تنها برای یک نفر جا دارد. اگر به دنبال یک مبل و تخت دونفره هستید می توانید از مبل تختخوابشو با عرض ۱۴۰ سانتیمتر استفاده نمایید. البته مدل دونفره با عرض ۱۶۰ سانتیمتر نیز وجود دارد که سه نفر می‌توانند بر روی آن بنشینند اما تختخواب آن برای دونفر جوابگو می باشد.

مزایای مبل تختخواب‌شو

  • با مبلمان تختخوابشو میتونید در فضاتون بهینه سازی کنید
  • در فضاهای مختلف می توان از مبل تختخوابشو استفاده کرد
  • قیمت مناسب مبل های تختخوابشو
  • استفاده از فوم طبی در مبلمان تختخوابشو
  • بخاطر وزن کم امکان جا به جایی راحت وجود دارد
  • قابل تعویض بودن تشک مبل
  • دوکاره بودن مبلمان تختخوابشو

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.