نکاتی برای استفاده از مبل تختخواب‌شو در فضاهای کوچک

نکاتی برای استفاده از مبل تختخواب‌شو در فضاهای کوچک

نکاتی برای استفاده از مبل تختخواب‌شو در فضاهای کوچک

نکاتی برای استفاده از مبل تختخواب‌شو در فضاهای کوچکهمان‌طور که در قبل اشاره نمودیم، یکی از بهترین فضاها برای انتخاب مبل تختخواب‌شو فضاهای کوچک و کم جا است. با توجه به مدل‌های مختلفی که از مبل تختخواب‌شو وجود دارد، دیگر نیازی به تغییرات اساسی در دکوراسیون خود ندارید. اما برای خرید این مبل‌های زیبا باید به چند نکته توجه کنید:

سایز

مبل شما باید بنا بر متناسب با فضای مورد استفاده باشد. علاوه بر این مبل‌ها به‌خاطر مکانیزم باز و بسته شدن باید به فضای تخت آنها نیز توجه ویژه‌ای کرد. بنابراین پیش از خرید مبل حتما به سایز آن در دو حالت دقت فرمایید.

نوع

در کجای منزل می‌خواهید از این مبل استفاده کنید؟ در اتاق‌خواب یا پذیرایی. مسلما خرید این مبل برای هرکدام از این فضاها متفاوت است. اگر قرار است در اتاق نشیمن از این مبل استفاده کنید، باید مبل زیبا و متناسب با دکوراسیون پذیرایی‌تان بخرید. چون این مبل در دید همگان بوده و جزئی از دکوراسیون شماست. در خرید مبل برای پذیرایی ظاهر شیک آن بسیار مهم است. ولی اگر می‌خواهید برای اتاق‌خوابتان از این مبل استفاده کنید بهتر است به فکر راحتی و نرم بودن تختخواب خود باشید. نوعی از مبل‌های تختخواب‌شو وجود دارد که به شکل ال (L Model) بوده و در عین حال که می‌توانند مبل زیبایی را به شما به ارمغان بیاورند، می‌توانند در مواقع مورد نیاز به یک تختخواب بزرگ نیز تبدیل شوند.

محل مورد استفاده

باید مشخص کنید که در کجای منزل می‌خواهید از مبل استفاده کنید. برای مثال در اتاق نشیمن بیشتر این مبل را جلوی تلویزیون قرار می‌دهند. همان‌طور که گفته شد، شما باید به این موضوع که این مبل باید باز شود هم دقت کنید و از چیدن وسایل بسیار سنگین، مثل میزهای بزرگ در جلوی این نوع مبل خودداری کنید. برای استفاده از مبل تختخواب‌شو در فضاهای کوچک کمی سلیقه به خرج بدهید و بهترین استفاده را از این نوع مبل بی‌نظیر داشته باشید.

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.