چیدمان منزل با مبلمان تختخوابشو ( بخش دوم )

چیدمان منزل با مبلمان تختخوابشو ( بخش دوم )

چیدمان منزل با مبلمان تختخوابشو ( بخش دوم )

چیدمان منزل با مبلمان تختخوابشو ( بخش دوم )در بخش قبل درباره انواع مبل تختخوابشو و تعداد نفرات مبل مناسب برای فضاهای مختلف صحبت کردیم، برای نکات چیدمان منزل با مبل تختخوابشو در ادامه با ما همراه باشید.

فضای مورد استفاده از مبل تختخوابشو

شما می توانید در فضاهای متفاوتی از مبل تختخوابشو استفاده کنید. بع عنوان مثال بدون اینکه اتاق خواب خود را محدود کنید می توانید از این محصول استفاده نمایید. مبلمان تختخوابشو برای فضای نشیمن محصول ایده آلی به شمار می آیند. شما به سادگی می توانید از یک کاناپه سه نفره که شبیه به تخت خواب دو نفره می شود و فضای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد برای دیزاین کردن اتاق نشیمن بهره بگیرید. این امر را در مجاورت و یا در فضای روبروی میز تلویزیون یا شومینه اتاق نشیمن که کانون مرکزی آن محیط به شمار می رود دنبال کنید.

شما می توانید با استفاده از رنگ های روشن به همراه صندلی های تکنفره فانتزی همخوان با سبک مدرن کمک بگیرید. در محیط کار خسته شده و بخاطر فضای کاری نمی توانیدبه راحتی یک جا برای استراحت خود پیدا کنید. توصیه ما به شما خرید یک مبل تختخوابشو است. شما می توانید از این محصول درست در تایم نهار و استراحت خود استفاده کرده و با قدری لم دادن بر روی آن خستگی کار روزانه ی خود ار کاهش بدهید. علاوه بر همه ی این ها اگر شما در منزل سالمندی دارید که توانایی نشستن و همراهی با شب نشینی های طولانی شما را ندارد به راحتی می توانید با یک مبل تختخوابشو مکان مناسب برای آن ها را فراهم کنید.

چگونه از یک مبل تختخوابشو در دکوراسیون خود استفاده کنیم؟

در قدم اول به شما توصیه می کنم که از یک تم رنگی برای دکوراسیون خود پیروی کنید. اگر از رنگ های تیره در دکوراسیون خود استافده کرده اید از یک رنگ متضاد استافده کنید و اگر از رنگ های روشن در این فضا استافده کرده اید از رنگ های فانتزی برای بهاری شدن دکوراسیون خود استفاده کنید. از رنگ های خنثی همچون توسی، قهوه ای، مشکی، سفید نیز برای ست کردن با کوسن ها و سایر لوازم منزل بسیار مناسب می باشند. این سبک رنگ ها با هر نوع تم رنگی در محیط هم خوانی دارد و به راحتی می توانید با کوسن های رنگی یا هم رنگ با فضای داخلی منزل تضاد رنگی را از بین ببرید و یک رنگ آمیزی زیبا را به تصویر بکشید. استفاده از استرهای با جنس های متفاوت و بهره گیری از مبل ها لمسه دوزی و اکسسوری های طلا کوب شده نیز بخشی از ویژگی های متمایزی است که شما می توانید برای تصویر سازی منزل خود از آن بهره بگیرید. این امر به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد که مبل ساده را می پسندید یا اینکه مبل های لوکس و لاکچری به سبک کلاسیک را مد نظر دارید. اگر بدانید چه تم رنگی و چه سبکی با محیط منزل شما بیشتر هماهنگ است قطع به یقین منحصر به فرد ترین دکوراسیون داخلی از آن شما می شود.

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط