گیاهان در دکوراسیون

گیاهان در دکوراسیون

گیاهان در دکوراسیون

گیاهان در دکوراسیونوقتی شما وارد محلی می شوید که از گیاهان در دکوراسیون خود استفاده کرده اند به شما حسی متفاوت القا می گردد. با این حال که امروزه بیشتر خانه ها تبدیل به آپارتمان شده اند و خبری از حیاز و باغچه نیست در آن ها اما بازهم راه هایی برای استفاده از گیاهان در دکوراسیون آن ها وجود دارد. استفاده از آن ها در هرجای دکوراسیون خانه امکان پذیر است اما با رعایت برخی نکات که میتوانید بهترین فضا را برای گیاهان آپارتمانی انتخاب کنید.

  • استفاده از گیاهان در فضای نشیمن

شاید به نظر شما هم میز جلوی مبلی برای قرار دادن گیاه آپارتمانی در فضای نشیمن مناسب باشد اما اشتباه میکنید زیرا فضای زیادی از میز را اشغال میکند. ابتدایی ترین روش قرار دادن یک گلدان در خانه، گذاشتن آن روی کف خانه است. گلدان شما حتما باید ظرفی در زیر خودش داشته باشد تا وقتی به گل آب می دهید آب از کف گلدان بر روی زمین جاری نشود. هر نوع گیاهی دلتان خواست میتوانید آن جا قرار دهید زیرا مزاحمت ایجاد نمیکند.

  • تزئین بالای شومینه

تاقچه بالای شومینه جای مناسبی برای قرار دادن گیاه هان شماست. شما می توانید یک گیاه مانند درخت اکالیپتوس که رایحه ای خوش دارد، بالای شومینه قرار داده و منزل خود را عطرآگین کنید. و از زیبایی هایی که آن گیاه ایجاد کرده است لذت ببرید.

  • اتاق خوابی زیبا با گیاهان

شما می توانید با ایتفاده از گیاهان در اتاق خواب خود آرامش را به خودتان هدیه دهید. در انتخاب این گیاه دقت زیادی کرده تا بتوانید زیبایی را به اتاق خود هدیه دهید. اگر به غوطه ور شدن گیاهان در آب علاقه دارید، از بطری های دورریختنی استفاده کنید و داخل آن را با برگ های طبیعی و آب پر کنید و به جای درپوش بطری، از شمع با رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید. می توانید با گیاهانی مانند اکالیپتوس یا سرخس جنگلی تاج گل حلقوی ساده درست کنید و آن را به دیوار بزنید.

  • دعوت به ورود با گیاهان

ورودی خانه باید طوری طراحی شود که حس دعوت کنندگی به مهمانان دهد از این رو استفاده از گیاهان سبز آپارتمانی در این فضا انتخابی ایده آل است.

  • وجود گیاهان در آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مناسب ترین فضاها برای گیاهان سبز است, گلدان های سقفی انتخاب خوبی برای آشپزخانه هستند. سکوی پنجره آشپزخانه, روی کانتر, قفسه های دیواری نیز برای قرار دادن گیاهان مناسب اند.

  • قرار دادن گلدان روی تراس یا لبه پنجره ها

با هدایت شاخه های گیاهان رونده به دور پنجره یک قاب سبز و رویایی را در اطراف پنچره های خانه خود ایجاد کنید یا گلدان هایی را بر روی لبه پنجره قرار دهید و بگذارید تا به سمت پایین رشد کنند و از لبه پنجره آویزان شوند.

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.