انواع مبل تختخوابشو

انواع مبل تختخوابشو

انواع مبل تختخوابشو

انواع مبل تختخوابشومبل های تختخوابشو را می توان یک نعمت برای خانه های کوچک در نظر گرفت. این مبل ها می توانند بهترین و بهینه ترین استفاده را از فضا داشته باشند. البته مبلمان تختخوابشو فقط برای فضاهای کوچک نبوده اما نهایت کاربرد را در آن فضاها به نمایش می گذارد. شما می توانید بر اساس مدل های مختلف مبلمان تختخوابشو مدل مناسب را برای منزل خود انتخاب کنید.

مبلمان تختخوابشو دسته دار

این مدل از مبل های تختخوابشو ظاهر رسمی تری نسبت به سایر مبلمان تختخوابشو دارند به همین خاطر می توان از آن ها در پذیرایی ها و نشیمن های لوکس و مدرن استفاده نمود. شکل دسته های این مبل متغییر بوده و به مدل مبل تختخوابشو بستگی دارد.این مدل از مبلمان تختخوابشو به راحتی با هر مدل میز و جلومبلی ست شده و پذیرایی زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند. مهمترین ویژگی مبل های تخت خواب شو نوع باز و بسته شدن آن ها می باشد. در این مبل های دسته دار هم از قسمت تکیه گاه و هم از قسمت دسته ها این اتفاق عملی می شود و فضای بیشتری را نیز اشغال می کنند؛ از طرفی دسته ها نقش حفاظ را در هنگام خواب دارند.

مبلمان تختخوابشو بدون دسته

این مدل از مبل ها به نسبت مدل قبلی ظاهر راحت تر و غیر رسمی تری را دارند. بنابراین می توانند به راحتی در چیدمان های امروزی مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل از مبلمان تختخوابشو گزینه ی مناسبی برای اتاق مهمان هاست. این مبل جای کمتری گرفته و راحت تر باز و بسته می شود. اگر در منزلتان از یک تراس بزرگ بهره می برید به شما پیشنهاد می کنم تا یک دست مبلمان تختخوابشو بدون دسته خریداری کرده و در آنجا قرار دهید تا هم به راحتی بتوانید از فضا استفاده کنید و هم لذت بیشتری از محیط ببرید.

مبلمان تختخوابشو ال

یکی از خاصترین و پر طرفدار ترین مدل های مبلمان تختخوابشو مدل ال تختخوابشو است. این مبل می تواند یک پیشنهاد ویژه و منحصر بفرد برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی باشد. در کنار تمام ویژگیهایی که پیش از این گفتیم، مبل ال به خاطر استفاده بهینه از فضا و همینطور طراحی ظاهر خاص آن، بیشتر مناسب خانههای کوچکی است که نیاز دارند در کنار استفاده از کاربرد تخت شدن آن، دکوراسیونی زیبا و شیک داشته باشند.

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.