راز انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون منزل – بخش دوم

راز انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون منزل – بخش دوم

راز انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون منزل

راز انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون منزلدر مقاله ی قبلی چند راهکار برای انتخاب فرش به شما گفتیم. در این مقاله نیز در تلاشیم تا راهکار های بهتر و بیشتری به شما بگوییم تا با کمک آن ها بتوانید بهترین فرش مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ایجاد نقطه ی مرکزی در اتاق

می توانید با کمک فرش هایی که در مرکز خود نقش بزرگی را دارند، اتاق خود را بزرگتر نشان دهید. با کمک این فرش شما می توانید در مرکز اتاق نقطه ی کانونی ایجاد کرده و اتاق را بزرگتر نشان دهید.

با اشکال بازی کرده و از آن ها استفاده کنید.

برای خرید فرش الزامی به خرید فرش در شکل مستطیل نداریم، شما می توانید با توجه به طرح مبلمان خود فرش مد نظر را انتخاب نمایید. مثلا اگر شما از مبلمان گرد می خواهید استفاده کنید. الزامی به خرید فرش مستطیل نبوده و به راحتی می توانید با کمک فرش های گرد و بیضی خانه ی خود را مزین کنید.

به روز رسانی اتاق

یکی از بهترین دکوری هایی که با تغییر فصل می توانید انجام دهید. تغییر فرش های خانه هستند. شما می توانید بر اساس هر فصل از فرش های متناسب با رنگ آن فصل تغییرات ایجاد نمایید.

انتخاب سایز مناسب

در زمان خرید فرش دقت داشته باشید که حتما نباید فرش کل فضای اتاق شما را بپوشاند. شما باید از بالا و پایین فرش را خالی بگذارید. برای فرش های زیر میز ناهار خوری باید از هر چهار طرف، اطراف فرش را خالی بگذارید اما طوری عمل کنید که وقتی شخص صندلی را به عقب کشید ، پایه عقبی صندلی روی فرش باشد .بهتر است فرشی که برای اتاق خود می خرید طوری باشد که تا زمانی که از خواب بیدار می شوید و پای خود را روی زمین می گذارید، پایتان روی فرش قرار گیرد.

از یک لایه استفاده کنید

برای زیبایی خانه می توانید یک فرش کنفی بزرگ به رنگ خنثی بخرید و فرش طرح دار را روی آن بیاندازید .

زیر فرش موکت بیاندازید:

اینکه فرش در جای خود ثابت بماند و تکان نخورد بسیار مهم می باشد پس زیر فرشتان موکت بیاندازید . انداختن موکت زیر فرش مانع از حرکت فرش شده و هنگام نشستن یا راه رفتن روی آن، به دلیل نرمی بیشتر، احساس راحت تری خواهید کرد. استفاده از چسب فرش به کف پوش آسیب می رساند.

قبل از خرید دیگر وسایل برای خانه ، فرش بخرید:

قبل از خرید لوازم منزل فرش بخرید زیرا این گونه راحت تر می توانید لوازم خانه را هماهنگ با فرش انتخاب کنید.

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.