سبک دکوراسیون شبی شیک

سبک دکوراسیون شبی شیک

سبک دکوراسیون شبی شیک

در سبک دکوراسیون شبی شیک به جزئیات بیشتر اهمیت داده می شود تا کلیات و شباهت زیادی به سبک وینتیج دارد. جزئیاتی مانند حاشیه های چین دار برای پارچه های مورد استفاده در فضا با نقشهای گلدار، شاید زیادی به نظر برسد. اما این جزئیات در فضای باز و پر از نور، حسی آرام و پر معنا دارد. در این سبک به جزئیاتی مانند رومیزی، دستمال ها، قاب عکس ها، مجسمه های کوچک و حتی دسته سینی ها اهمیت داده می شود. در سبک شبی شیک، از مبلمان های قدیمی رنگ شده و یا از مبلمانهای نو که به صورت کهنه و ظاهری پتینه گونه رنگ آمیزی می شوند، استفاده می شود. برای هماهنگی با این مبلمان ها از آیینه های قدیمی بیشتر استفاده می شود. در سبک شبی شیک هرچیزی باید گذشته و معنایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید : سبک دکوراسیون روستیک

برای مبلمان در سبک شبی شیک، معمولاً از رنگ سفید استفاده کنید. همچنین از رنگهای نقره ای و طلایی مات بیشتر استفاده شود. رنگ پارچه های مورد استفاده در این سبک از دکوراسیون داخلی که معمولا از جنس نخ و کتان هستند، از رنگهای خاکی، با نقشهای گلدار با رنگهای پاستلی می باشد. از پتینه کاری کنسول و کمدها در سبک شبی شیک و در استفاده از گیاهان خانگی و همچنین پرده حریر نازک برای عبور نور زیاد،غافل نشوید. نقشهای گلدار را حتی می توان با انتخاب ظروف چینی گلدار آشپزخانه، برای ایجاد فضای سبک شبی شیک، استفاده کرد.

در سبک دکوراسیون شبی شیک ، دکوراسیون داخلی اتاق خواب، می توان از یک تاج تخت قدیمی، پتینه کاری شده با رنگ سفید یا صورتی و یک آباژور استفاده کرد.حاشیه تختها، بالشها، روتختی کوسنها، و روکش مبلمان ها می تواند دارای نقشهای گلدار و چین دار باشند. استفاده از گلدانهای سفالی با گلهای طبیعی می تواند یه گزینه مناسب برای اکسسوریهای سبک شبی شیک باشد.

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.