فرق کاناپه و مبل چیست؟

فرق کاناپه و مبل چیست؟

فرق کاناپه و مبل چیست؟

فرق کاناپه و مبل چیست؟ما در این مطلب می خواهیم تفاوت بین واژه های مبل، کاناپه، مبل راحتی و کاناپه راحتی را بدانیم تا در زمان خرید دچار مشکل نشویم. اینکه مبل راحتی ۳ نفره چیست و فرق آن با کاناپه ۳ نفره چیست؟ ظرفیت کاناپه چند نفره است دو، سه یا بیشتر؟ فرق بین کاناپه و مبل چیست؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاناپه واژه ای فرانسوی است که به مبل های ۳نفره و ۲نفره و گاها ۴نفره که بیشتر به منظور نشستن برای بیش از یک نفر طراحی شده است. کاناپه بعنوان رکن اصلی در سرویس مبلمان شناخته می شود که چیدمان مبلمان در منزل حول محور آن می چرخد و در این زمینه بسیار تاثیرگذار است. شاید به همین خاطر است که خریداران در زمان انتخاب مبل به مدل طراحی و اندازه کاناپه بیش تر توجه می کنند. تعداد مبل های راحتی معمولا بصورت یک کاناپه ۳نفره، یک کاناپه ۲نفره و دو مبل تک یا بصورت یک کاناپه ۳نفره و ۴عدد مبل تک می باشند. مدل و طرح کاناپه در مبل راحتی، مبل سلطنتی و استیل بسیار حائز اهمیت است و نقش تعیین کننده ای در زیبایی یک سرویس مبلمان دارد برای همین است که طراحان مبلمان بر روی کاناپه تاکید ویژه ای دارند و همیشه سعی بر خاص و زیبا شدن کاناپه دارند.

گاهی در بین فروشنده ها و مردم بجای واژۀ کاناپه از کلمه مبل ۳نفره یا مبل ۲نفره استفاده می شود. زیاد نگران این موضوع نباشید شاید تنها تفاوت مبل و کاناپه در همین واژگان باشد. به هرحال این موارد در زمان خرید مبلمان چندان مهم نیست و شما می توانید مبل خود را به هر طریقی که دوست دارید نام گذاری کنید. کاناپه واژه ای که از زبان فرانسه وارد زبان ما شده است. اگر بخواهیم معادل آنرا در فارسی و اینکه مورد قبول در بازار مبل و بین مبلدوستان باشد می توانیم مبل ۳نفره یا مبل ۲نفره را جایگزین کنیم.

اگر در اینترنت نام کاناپه را جستجو کنید البته با لاتین، احتمالا با نوعی شیرینی مواجه خواهید شد که در کشور فرانسه طرفداران بسیاری دارد و آنهم نیز کاناپه نام گذاری شده است. پس فرقی برای مبل و کاناپه نمی توان متصور شد جز اینکه مهمترین تفاوت کاناپه و مبل در تعداد آنهاست. کاناپه مبل۳ و ۲نفره است و مبل می تواند تکنفره، ۲ و ۳نفره باشد. هرجا که اسم مبل را می شنوید باید منتظر اعداد ۲،۱ و ۳ نفره برای دنباله آن باشید و هرجا که نام کاناپه را شنیدید برای مبل راحتی باید منتظر اعداد ۲ و ۳ برای دنباله آن باید باشید. کاناپه مبل های سلطنتی، استیل و کلاسیک فقط در ابعاد ۳نفره طراحی و تولید می شوند.

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.