چه رنگی را برای مبلمان خانه انتخاب کنیم؟

چه رنگی را برای مبلمان خانه انتخاب کنیم؟

چه رنگی را برای مبلمان خانه انتخاب کنیم؟

چه رنگی را برای مبلمان خانه انتخاب کنیم؟اگر قصد تعویض مبلمان خود را دارید، برای انتخاب رنگ مبل مناسب می‌توانید از پتو و یا پارچه استفاده کنید. پتو و یا پارچه‌ای همرنگ با رنگی که در ذهن خود دارید تهیه کنید و آن را روی مبل‌ها بکشید و سپس بررسی کنید که آیا این رنگ مناسب منزل شما هست یا خیر.

انتخاب رنگ مبل مناسب و هماهنگ با رنگ‌های دیگر ممکن است برای شما سخت باشد، شما می‌توایند از چرخه رنگ برای ست کردن رنگ‌ها کمک بگیرید.

اگر کف سالن شما چوبی است رنگ بژ برای مبل بسیار مناسب است.

اگر کف خانه شما تیره است، به هیچ عنوان، مبل‌هایی با رنگ تیره خریداری نکنید. اگر اصرار به خرید رنگ تیره دارید، مبلی انتخاب کنید که پایه‌ها و بدنه آن استیل یا چوب به رنگ روشن باشد، که فضایی روشن بین کف تیره و مبل با رنگ تیره ایجاد کند. یا اینکه از فرشی استفاده کنید که رنگش روشن باشد.

انتخاب مبل به رنگ روشن بسیار مناسب است، اما همانطور که در قسمت‌های قبلی نیز اشاره شد، اگر فرزندان شما کم سن هستند، نمی‌توانید از کثیف شدن مبل‌هایی با رنگ روشن جلوگیری کنید.

مبل سفید هیچگاه از مد نمی‌افتد و علاوه بر آن ظاهری شیک و زیبا به خانه شما می‌دهد و می‌توان آن را با وسایل و رنگ‌های دیگر در خانه ست کرد. ولی همانطور که قبلا ذکر شد، هنگام خرید به قابل شستشو بودن مبل با رنگ روشن یا سفید دقت کنید.

اگر شما مبلی با رنگ کرمی انتخاب کنید که جنس آن حالتی بافت دار دارد، می‌توانید آن را با رنگ‌های آبی تیره، سیاه، قرمز و خاکستری هماهنگ کنید.

در گذشته مبل‌های به رنگ قهوه‌ای طرفداران زیادی داشت. البته این رنگ هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده است. مبل‌هایی با رنگ قهوه‌ای روشن و یا شتری را می‌توان با آبی، سیاه و رنگ‌های پاییزی هماهنگ کرد.

رنگ خاکستری امروزه نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این رنگ بسیار شیک و کلاسیک است و امروزه جای رنگ پر طرفدار قهوه‌ای را گرفته است.

یکی دیگر از طیف رنگ‌ها برای انتخاب رنگ مبل، رنگ‌های خنثی هستند. شیری، کرم، سفید و طیف خاکستری رنگ‌های خنثی هستند که به آسانی با هر رنگی هماهنگ می‌شوند و طرفدارادن زیادی نیز دارند.

  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.